Σωματεία Ανατ. Σάμου : Κινητοποίηση στο Κέντρο Υγείας

Δημοσιεύτηκε στις

Την πλήρη στελέχωση του κατ’ ευφημισμόν Κέντρου Υγείας (πρώην ΙΚΑ) με μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών, διοικητικού προσωπικού, προσωπικού καθαριότητας, 24ωρη λειτουργία, δημόσια και δωρεάν πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, απαίτησαν με την κινητοποίησή τους τα σωματεία και οι γυναικείοι σύλλογοι της Ανατολικής Σάμου.

Είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ιατρικά τμήματα εξοπλισμένα και να παραμένουν κλειστά επειδή δεν διορίζονται γιατροί.

Είναι ανεπίτρεπτο να ονομάζεται Κέντρο Υγείας και να μην παρέχει ούτε στο ελάχιστο ουσιαστική πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας που σημαίνει πρόληψη, θεραπεία, αποκατάσταση, εμβολιαστικό κέντρο για όλους τους κατοίκους της Ανατολικής Σάμου.

Την πλήρη συμφωνία τους με τους φορείς εξέφρασαν και οι ελάχιστοι γιατροί που υπηρετούν σήμερα στο Κέντρο Υγείας.

“Επειδή τα καλυμμένα στόματα έχουν φωνή, δεν θα σταματήσουμε ποτέ να διεκδικούμε Δημόσια Δωρεάν Υγεία για όλους. Μαζικές προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών με στελέχωση του Κέντρου Υγείας Βαθυού και όλων των δομών υγείας. Ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Η υγεία του λαού δεν μετριέται με τη λογική κόστους οφέλους” τονίστηκε από όλους.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  Ν. ΣΑΜΟΥ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ-ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΣΑΜΟΥ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΑΜΟΥ (Μέλος ΟΓΕ)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΙΩΝ (Μέλος ΟΓΕ)

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...