Τετάρτη, 10 Αυγούστου

ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ΠΕΠΡΝ, ΠΕΣ/ΝΑΤ: Για την παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Ναυτιλίας

0

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα Εργατικά Κέντρα, ναυτεργατικά σωματεία και φορείς νησιωτών, στο υπουργείο ναυτιλίας με αιχμή την ακρίβεια στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.

Ο υφυπουργός Κ. Κατσαφάδος στη συνάντηση με αντιπροσωπεία από την συγκέντρωση, προκλητικά ανέφερε ότι «το υπουργείο συμμερίζεται την αγωνία για τα ακριβά εισιτήρια, διανύουμε ιδιαίτερες συνθήκες με τις αυξήσεις στο πετρέλαιο και έχουμε κάνει αυστηρές συστάσεις στο Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας να μην αυξήσουν άλλο τα εισιτήρια!!!».

Ο υφυπουργός αναφέρθηκε και για την επόμενη μέρα στα ακτοπλοϊκά και στις συνθήκες εργασίας των ναυτεργατών, με αφορμή τις εξελίξεις, την ανταγωνιστικότητα των εφοπλιστών, την απελευθέρωση των θαλάσσιων ενδομεταφορών, για ναυτεργάτες χωρίς ΣΣΕ, κοινωνική ασφάλιση.

Αυτές οι συνθήκες έχουν διαμορφωθεί ήδη σε άλλες κατηγορίες πλοίων, με την πολιτική των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, με αποτέλεσμα να  οργιάζει η ανασφάλιστη εργασία, με εφαρμογή διεθνών συμβάσεων με πετσοκομμένους μισθούς και με τραγικά αποτελέσματα στο σύνολο των δικαιωμάτων των ναυτεργατών.

Η αντιπροσωπεία από τη συγκέντρωση στη παρέμβαση τους ανέδειξαν ότι σε μια περίοδο, που η ακρίβεια εξανεμίζει το λαϊκό εισόδημα, οι εφοπλιστές διαρκώς αυξάνουν τις τιμές των εισιτηρίων των ακτοπλοϊκών γραμμών, διαμορφώνοντας ένα δυσβάσταχτο βάρος στις μετακινήσεις των κατοίκων των νησιών, έχουν μετατρέψει τις διακοπές στα νησιά σε είδος πολυτελείας, για την εργατική λαϊκή οικογένεια.

Είναι πρόκληση να επικαλούνται οι εφοπλιστές ακτοπλόοι ως αιτία για τις νέες αυξήσεις, την ακρίβεια στα καύσιμα, όταν απολαμβάνουν αφορολόγητο πετρέλαιο, επιδοτήσεις και άλλα προνόμια, που αυξάνουν διαρκώς τα κέρδη τους.

Καλούμε τα Εργατικά Κέντρα, σωματεία, φορείς, να  δυναμώσουμε τον αγώνα για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες με βάση τις πραγματικές ανάγκες, των επιβατών, των νησιωτών, των ναυτεργατών.

Print Friendly, PDF & Email
Share.

Comments are closed.