Παρέμβαση στο Υπ. Εργασίας από Εμποροϋπάλληλους και εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ

Δημοσιεύτηκε στις

Παρέμβαση στο υπ. Εργασίας πραγματοποίησαν σήμερα εμπορουπάλληλοι και εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ.

Η Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων ΔΥΠΑ στη ΣΤΑΣΥ κατήγγειλε την εργασιακή ομηρία που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι που δουλεύουν στη ΣΤΑΣΥ με πρόγραμμα της ΔΥΠΑ, συμβάσεις ορισμένου χρόνου και «μπλοκάκι», διεκδικώντας μόνιμη και σταθερή εργασία.

Ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας με παρέμβαση και συνάντηση με το υπουργείο έβαλε στο στόχαστρο τη ζωή-κόλαση στην οποία καταδικάζουν τους εργαζόμενους στο Εμπόριο οι αντεργατικοί νόμοι που «απελευθέρωσαν» το ωράριο, άνοιξαν το «πράσινο φως» για τη δουλειά τις Κυριακές και μετέτρεψαν τον εργάσιμο χρόνο σε «λάστιχο».

Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους φωτογραφίες και βίντεο

ΦΩΤΟ

https://flic.kr/s/aHBqjBQLHf

ΒΙΝΤΕΟ

Γιάννης Παλυβός από την Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων ΔΥΠΑ ΣΤΑΣΥ

Σοφία Αρβανίτη από το Σύλλογο Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας

Περισσότερα

Συνέντευξη με την Βέτα Πανουτσάκου για την Απεργία 24 Ιούνη των εργαζομένων στις Περιφέρειες ΒΙΝΤΕΟ

Συνέντευξη για την απεργία στις 24/6 παραχώρησε η Βέτα Πανουτσάκου, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων...

Συνέντευξη με τον Γιώργο Στεφανάκη για την Απεργία 24 Ιούνη σε Επισιτισμό – Τουρισμό ΒΙΝΤΕΟ

Συνέντευξη μπροστά στην απεργία στις 24/6 παραχώρησε ο πρόεδρος του Κλαδικού Συνδικάτου Επισιτισμού -...

Σχόλιο του ΠΑΜΕ για τις δηλώσεις Μητσοτάκη στις Βρυξέλλες

«Ευρωπαϊκό μοντέλο» σημαίνει μισθοί πείνας, δουλειά μέχρι το θάνατο, ακρίβεια, φτώχεια και σιγή νεκροταφείου για...