Παράρτημα βορειοδυτικών Ένωση Λογιστών Ελεγκτών ΠΑ: 17 Ιούνη συγκέντρωση διαμαρτυρίας Συλλόγου Εργαζομένων του Γ.Ν.Ν.Ι “Η Αγία Όλγα”

Δημοσιεύτηκε στις

Μετά από μία σειρά κινητοποιήσεων ,και με τεράστιες ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό ,το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων του Γ.Ν.Ν.Ι “Η Αγία Όλγα”καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δεύτερα 17 Ιουνίου στις 12.00 στο αίθριο του νοσοκομείου ,στη μεσαία είσοδο απαιτώντας  τα αυτονόητα τη στιγμή μάλιστα που οι εργαζόμενοι προσπαθούν να ανταπεξέλθουν σε κάθε περιστατικό παρά τις ελλείψεις !

Συμμετέχουμε αλληλέγγυα στον αγώνα τους και καλούμε με τη σειρά μας τους εργαζόμενους να ενισχύσουν τον αγώνα τους.

Απαιτούμε:

-Καμία απόλυση εργαζόμενου που λήγει η σύμβαση του, μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.

-Άμεσες και μαζικές προσλήψεις στο χώρο της υγείας!

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...