Πανελλήνιος Σύλλογος Συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ – Τραπεζών : Χαιρετίζουμε τους εργαζόμενους στην e-food

Δημοσιεύτηκε στις

Χαιρετίζουμε τους εργαζόμενους στην e-food, που με την μεγαλειώδη αγωνιστική – απεργιακή κινητοποίησή τους, έδωσαν το πρώτο χτύπημα στο αντεργατικό τερατούργημα του νόμου Χατζηδάκη, στην κυβέρνηση συνολικά, στην εργοδοσία. Σ’ όλους αυτούς, που θεώρησαν πως πρέπει και μπορούν πλέον να ξεμπερδέψουν οριστικά με τα εργατικά δικαιώματα και τους εργατικούς- ταξικούς αγώνες.

Η σημαντική νίκη των ντελιβεράδων- εργαζομένων στην e-food, που υποχρέωσαν την εταιρία να αποδεχτεί τα βασικά αιτήματά τους, αποτελεί μια τρανή απόδειξη της αξίας του οργανωμένου, μαζικού, μαχητικού, ανυποχώρητου αγώνα. Η μεγάλη αλληλεγγύη που επέδειξαν στον αγώνα τους εργαζόμενοι από άλλες εταιρίες του κλάδους τους, αλλά συνολικά η εργατική τάξη και ο λαός, αποδείχνει επίσης τον αναντικατάστατο ρόλο και τη σημασία του  κοινού, ενιαίου αγώνα ενάντια στον κοινό εχθρό, το μεγάλο κεφάλαιο, τους επιχειρηματικούς ομίλους και τους πολιτικούς υπηρέτες τους κάθε απόχρωσης, όλους αυτούς, που με απίστευτη υποκρισία και τρομοκρατημένοι από την αγωνιστική αντίδραση των εργαζομένων, έσπευσαν να τους… υποστηρίξουν.

Μετά την αχρήστευση του νόμου για τις διαδηλώσεις από το ταξικό εργατικό κίνημα, σειρά πήρε ο νόμος Χατζηδάκη. Κι αυτός θα μείνει στα χαρτιά. Οι εργαζόμενοι δεν θα παραδώσουν τη ζωή τους στις ορέξεις της μεγαλοεργοδοσίας, δεν θα γίνουν θύματα της ακόρεστης πείνας της για αύξηση της κερδοφορίας της. Θα αντιμετωπίσουν με κάθε αγωνιστικό τρόπο και με ενότητα την αντεργατική επίθεση, θα υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους, θα διεκδικήσουν τα αιτήματά τους.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...