Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος :Μετάδοση της διαδικτυακής συναυλίας με την Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ

Δημοσιεύτηκε στις

Ενημερώνουμε ότι η διαδικτυακή συναυλία που πραγματοποίησε ο Σύλλογός μας, με την Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στις 26/12/2021 στην αίθουσα «Παρνασσός» για την ενίσχυση του Ταμείου Αλληλεγγύης, θα μεταδοθεί από το 3ο Πρόγραμμα το Σάββατο 12/2 στις 8 μ.μ. στην εκπομπή Studio C με τον Μιχάλη Μεσσήνη.

Ευχαριστούμε όσους συμμετείχαν αφιλοκερδώς στη πραγματοποίηση της συναυλίας αυτής. Όσοι θέλουν να ενισχύσουν συναδέλφους που βρίσκονται σε πολύ δύσκολη κατάσταση, μπορούν να καταθέσουν πριν ή και μετά τη μετάδοση της συναυλίας όποιο ποσό επιθυμούν στο ΙΒΑΝ του Συλλόγου : GR0801100400000004060806264 (Εθνική Τράπεζα) με την επισήμανση «για το ταμείο Αλληλεγγύης».

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...