Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού : Καλούμε τους Μηχανικούς, να συμμετέχουν μαζικά δυναμικά στην Γ.Σ στις 23 Σεπτέμβρη

Δημοσιεύτηκε στις

Η έναρξη των κύκλων μαθημάτων του ΚΕΣΕΝ/Μηχανικών για την νέα εκπαιδευτική περίοδο 2020 – 2021, που ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει σήμερα, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την διαχρονική απαξίωση και  υποβάθμιση της μετεκπαίδευσης και συνολικά της ναυτικής εκπαίδευσης, που συνεχίζει και η κυβέρνηση της ΝΔ.

          Το υπουργείο ναυτιλίας συνεχίζει την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στο ΚΕΣΕΝ, που δοκιμάστηκε την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, αντιμετωπίζοντας την μετεκπαίδευση ως κόστος. Δεν προχώρησε στην έγκαιρη πρόσληψη καθηγητών (υπάρχουν μόνο 4 μόνιμοι) και στη λήψη μέτρων για την κτηριακή υποδομή, ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η προστασία της συμμετοχής των πάνω από 250 μετεκπαιδευόμενων για τα διπλώματα Α’ και Β’ Μηχανικού. 

          Η εκπαιδευτική διαδικασία της τηλεκπαίδευσης έρχεται σε αντίθεση με τον πραγματικό ρόλο που πρέπει να έχει η μετεκπαίδευση, προσαρμοσμένη στις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες του επαγγέλματος και  θα πρέπει να ανταποκριθούν οι μετεκπαιδευόμενοι από τα πρόσθετα καθήκοντα που θα επωμιστούν σε συνθήκες εργασίας που διαρκώς χειροτερεύουν από την ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία του εφοπλιστικού κεφαλαίου και με κίνδυνο την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής. Χαρακτηριστικό τα 3 θανατηφόρα περιστατικά Μηχανικών μέσα σε 20 μέρες!!!

Πάγια είναι η θέση της ΠΕΜΕΝ των αποφάσεων των Γ.Σ του ΚΕΣΕΝ/Μηχανικών, για αναβάθμιση της Μετεκπαίδευσης με αλλαγή της διδασκόμενης ύλης και την πραγματοποίηση σεμιναρίων που να ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις της τεχνολογίας , αύξηση των εργαστηριακών ωρών με παράλληλη μείωση των θεωρητικών ωρών και την αλλαγή του  τρόπου των εξετάσεων.

          Αντίθετα ο υπουργός ναυτιλίας κ.Πλακιωτάκης όπως και οι υπουργοί των προηγούμενων κυβερνήσεων, υλοποιεί τα σχέδια των εφοπλιστών κάνοντας πράξη τα «διεθνή κρατούντα», που βιώνουν οι αλλοδαποί ναυτεργάτες, πληρώνοντας για τα διπλώματα και τα πιστοποιητικά τους, πληρώνοντας για μια θέση εργασίας μέσα από τα διεθνή δουλεμπορικά κυκλώματα, που απομυζούν τεράστια κέρδη, να πληρώνουν για να έχουν οι ίδιοι και οι οικογένειες τους ασφάλιση. Αυτά είναι τα «διεθνή κρατούντα» των εφοπλιστών, που  διευρύνονται για το σύνολο των ναυτεργατών, για να τσακιστούν το σύνολο των δικαιωμάτων τους. 

          Η κυβέρνηση της ΝΔ, το υπουργείο ναυτιλίας, με τον ν.4714/2020 προχώρησε στην κατάργηση των ΣΣΕ στα ποντοπόρα καράβια,  ενώ θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες κατηγορίες,  ενώ προετοιμάζονται νέα μέτρα υποβάθμισης της ναυτικής εκπαίδευσης  και μετεκπαίδευσης για να αυξηθεί η πελατεία και η κερδοφορία της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Καλούμε τους Μηχανικούς, να συμμετέχουν μαζικά δυναμικά στην Γ.Σ της ΠΕΜΕΝ στις 23 Σεπτέμβρη για την εκλογή εφορευτικής επιτροπής αρχαιρεσιών, να δυναμώσει ο αγώνας των ναυτεργατών όλων των ειδικοτήτων ενάντια στην εργασιακή ζούγκλα, για τις σύγχρονες ανάγκες μας.

 

Περισσότερα

Εργατικό Κέντρο Φωκίδας: Να σταματήσουν οι διώξεις των απεργών εκπαιδευτικών

Όλοι στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας την Πέμπτη 10 Οκτώβρη στη 1:30μμ Στηρίζουμε...

Εργατικό Κέντρο Λαμίας: 20 Οκτώβρη γενική συνέλευση

Το διοικητικό συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Λαμίας συνεδρίασε και αποφάσισε να πραγματοποιήσει την ετήσια...

Ομοσπονδία Τύπου Χάρτου: Αλληλεγγύη στο ΕΚ Πάτρας

Την ώρα που τα συνδικάτα δίνουν καθημερινά  τη μάχη για την οργάνωση των εργαζομένων,...