Πανελλαδική Ομοσπονδία Εργατοϋ/λων Εμφιαλομένων Ποτών : Όλες και όλοι στα κατά τόπους συλλαλητήρια στις 9 Ιούλη

Δημοσιεύτηκε στις

Μετά το χτύπημα στην απεργία, την προσπάθεια κατάργησης του συνδικαλιστικού νόμου 1264/82, έρχεται η κυβέρνηση με νέο νομοσχέδιο όπου στην ουσία θα απαγορεύει τις διαδηλώσεις.

Δίνει την δυνατότητα στις δυνάμεις καταστολής να παρεμ­βαίνουν, να ελέγχουν και να διαλύουν τις διαδηλώσεις. Ανάγει σε ιδιώνυμο αδίκημα και θα καταζητούνται οι συμμετέχοντες σε «απαγορευμένη διαδήλωση».

Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι είμαστε ενάντια στο νομοσχέδιο. Οι αγώνες δεν μπαίνουν στο γύψο. Δεν θα επιτρέψουμε για κα­νένα λόγο και με κανένα πρόσχημα να καταργηθεί το δικαίωμα μας να διαδηλώνουμε κατά των αντιλαϊκών μέτρων.

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΙΣ 9 ΙΟΥΛΗ 2020

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...