Παλλεσβιακό Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο: Περιοδείες στην προκυμαία και τον κόμβο της ΔΕΗ μπροστά στην απεργία 17 Απρίλη

Δημοσιεύτηκε στις

«Οργώνονται» τους χώρους δουλειάς

Κλιμάκιο της Διοίκησης του Παλλεσβιακού Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου (ΠΕΚ), βρέθηκε από νωρίς το πρωί στο εργοτάξιο της προκυμαίας Μυτιλήνης και στο έργο κατασκευής του κόμβου στη διασταύρωση της ΔΕΗ.

Επικεφαλής του κλιμακίου ήταν ο Φώτης Κολαράς, πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Λέσβου και μέλος της Διοίκησης του ΠΕΚ, ο οποίος κάλεσε τους συναδέλφους να μην ρίξουν φτυαριά ούτε και στην ερχόμενη απεργία της Τετάρτης.

«Να μην παίζουμε τη ζωή μας κορώνα γράμματα, αλλά να παρθούν όλα τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς» τόνισε, αναφερόμενος στα εργατικά δυστυχήματα των προηγούμενων ημερών, που χάθηκαν 5 συνάδελφοι σε περιοχές της χώρας μας.

Τέλος κάλεσε τους συναδέλφους την Τετάρτη 17 Απρίλη, να ανταμώσουν στις απεργιακές συγκεντρώσεις σε Μυτιλήνη και Καλλονή, στις 11 το πρωί, να μην πάει κανείς στη δουλειά, να νεκρώσουν τα εργοτάξια και τα γιαπιά.

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...