Παλλεσβιακό Εργατικό Κέντρο: Κάλεσμα στο μπλόκο στη Λάρσο την Κυριακή 22 Μάρτη και ώρα 12.00 μ.μ.

Δημοσιεύτηκε στις

ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 22/03 ΣΤΙΣ 12:00 ΣΤΗ ΛΑΡΣΟ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΩΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ!

Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις την κινητοποίηση της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λέσβου και των κτηνοτρόφων του νησιού μας. Καλούμε όλα τα σωματεία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες, όλο τον λεσβιακό λαό , να συμμετέχουμε μαζικά στο μπλόκο την Κυριακή 22 Μάρτη, στις 12:00 στη Λάρσο.

Οι τελευταίες εξελίξεις που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο ξεκλήρισμα των κτηνοτρόφων του νησιού μας, είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολιτικών. Είναι αποτέλεσμα της ανυπαρξίας μέτρων προστασίας από τις ζωονόσους, που θα έπρεπε να έχουν πάρει η κυβέρνηση, η περιφέρεια και η κτηνιατρική υπηρεσία που είναι υποστελεχωμένη. Αντί να κάνουν καθημερινούς ελέγχους και να πάρουν προληπτικά μέτρα για να μην εξαπλωθεί ο αφθώδης πυρετός, τα φορτώνουν όλα στην ατομική ευθύνη των κτηνοτρόφων.

Με ευθύνη της κυβέρνησης και της περιφέρειας πρέπει άμεσα:

  • Να παρθούν μέτρα για να μην εξαπλωθεί η νόσος.
  • Να χορηγηθούν δωρεάν απολυμαντικά και κάθε είδους μέσα στους κτηνοτρόφους για προστασία της εκτροφής τους.
  • Να αναπληρωθεί το χαμένο εισόδημα των κτηνοτρόφων εξαιτίας της καραντίνας.
  • Να αποζημιωθούν στο 100% οι κτηνοτρόφοι που θα πληγούν τα κοπάδια τους.

Εκφράζουμε τη στήριξη και την αλληλεγγύη μας στον αγώνα επιβίωσης των κτηνοτρόφων, για να μείνουν στον τόπο τους και να συνεχίσουν να παράγουν.

Όλες και όλοι στη Λάρσο την Κυριακή 22/03 στις 12:00

Περισσότερα

Συνδικάτο Οικοδόμων Ηρακλείου: Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία.  Τα μεγάλα εργοτάξια του νομού...

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο...