Παλλεσβιακό Εργατικό Κέντρο: Αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης για τους πλημμυροπαθείς

Δημοσιεύτηκε στις

Αναχώρησαν σήμερα Τετάρτη 27 Σεπτέμβρη, τα είδη πρώτης ανάγκης, προς το Εργατικό Κέντρο Λάρισας που θα τα διαθέσει στους πλημμυροπαθείς στην περιοχή της Θεσσαλίας. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν συγκινητική, διαθέτοντας από το πενιχρό εισόδημα του, ότι μπορούσε, εκφράζοντας έμπρακτά την αλληλεγγύη του και την συμπαράσταση του.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου Λέσβου, στα σωματεία και στους συλλόγους, που βοήθησαν για να συγκεντρωθεί αυτή η τεράστια ποσότητα τροφίμων, νερών, ξηρών τροφών και άλλων ειδών.

Ευχαριστούμε επίσης θερμά, την Μεταφορική Καλλονής, και την Σαμαράς Λαρισαϊκή, για την δωρεάν μεταφορά προς την Αθήνα και στην Λάρισα αντίστοιχα.

Συνεχίζουμε την συλλογή τροφίμων, για να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας, που εξαιτίας των πολιτικών της Κυβέρνησης, αδυνατεί να τα βγάλει πέρα.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...