Ομοσπονδία Βιοτεχνικών Σωματείων Αττικής: Κάλεσμα σε σύσκεψη 12 Σεπτέμβρη στις 7 το απόγευμα

Δημοσιεύτηκε στις

ΔΕΥΤΕΡΑ 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα της Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.

(Καποδιστρίου 24, 3ος όροφος)

Συνάδελφοι –σες

Απευθύνουμε κάλεσμα συντονισμού και οργάνωσης της πάλης για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας, ενάντια στην ακρίβεια, στους φόρους, τα χρέη.  Υπερασπίζουμε το δικαίωμα μας στη συλλογική  οργάνωση-δράση.

Καλούμε τα Διοικητικά Συμβούλια των Ενώσεων- Σωματείων μελών μας την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα της Γ.Σ.ΕΒ.Ε.Ε. (Καποδιστρίου24, 3ος όροφος, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας της υγείας μας), για να συζητήσουμε και να οργανώσουμε την παρέμβασή μας, ενάντια στην κλιμάκωση της αντιλαϊκής  επίθεσης.

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ!

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΤΣΑΚΙΖΕΙ ΤΗΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΥΣ, ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, ΚΑΘΕ ΕΝΤΙΜΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ !

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...