Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όλοι 18 Ιούνη στις 10πμ στην Ευελπίδων

Δημοσιεύτηκε στις

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΤΡΙΤΗ 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 ΣΤΙΣ 10:00ΠΜ  ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ!

Η άμεση και δυναμική απάντηση που έδωσαν οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ στο Υπουργείο Εργασίας στις 14/6/2024, έδειξε ότι: Όποτε, όπου, σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και με οποιαδήποτε μορφή αγώνα χρειαστεί, το μέτωπο υπεράσπισης  της επαναλειτουργίας της ΛΑΡΚΟ και όλων των θέσεων εργασίας σε  αυτή, θα τον φτάσει μέχρι το τέλος, ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΝΙΚΗ!!!

 Σε 2 μέρες έχουμε να δώσουμε αλληλέγγυα προς τους εργαζομένους της ΛΑΡΚΟ που αγωνίζονται πάνω από 4,5 χρόνια ακόμη μία ταξική σύγκρουση, αυτή τη φορά στα Δικαστήρια.

Η ΟΜΕ καλεί όλους και όλους από κάθε συνδικαλιστική οργάνωση και από κάθε συλλογικότητα δείξει την αλληλεγγύη της στους πραγματικά ηρωικούς εργαζομένους της ΛΑΡΚΟ που δεν έσκυψαν ούτε θα σκύψουν το κεφάλι τους στο άθλιο αντεργατικό και εκμεταλλευτικό σύστημα!

Όλοι και όλες την Τρίτη 18 Ιουνίου 2024 10:00 πμ στην Ευελπίδων, για την επαναλειτουργία της ΛΑΡΚΟ!

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...