Ομοσπονδία Φαρμάκου – ΣΕΤΗΠ: Συνάντηση με τη Γενική Ένωση παλαιστινίων Εργατών

Δημοσιεύτηκε στις

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ομοσπονδίας Φαρμάκου με επικεφαλής τον Στάθη Σταθόπουλο (πρόεδρο ΔΣ ΟΕΦΣΕΕ )και του ΣΕΤΗΠ ν. Αττικής με επικεφαλής τον Γιάννη Ανδρέου (πρόεδρο ΔΣ ΣΕΤΗΠ) με τον Παλαιστίνιο συνδικαλιστή Hussein Karabsa, υπεύθυνο διεθνών σχέσεων της Γενικής Ένωσης Παλαιστινιακών συνδικάτων.

Την αντιπροσωπεία αποτελούσαν:

Γεωργιάδου Ελίνα – Πρόεδρος σωμ. εργαζομεωνω Webhelp

Γκόγκος Θανάσης – Ταμίας ΟΕΦΣΕΕ

Ζέρβας Βαγγέλης – Αντιπρόεδρος κλαδικου Συνδικάτου Φαρμάκου Αττικής

Ιωαννίδης Ανέστης – μέλος ΔΣ ΣΕΤΗΠ

Κόκκινος Παναγιώτης – μέλος ΕΕ ΣΕΤΗΠ – πρόεδρος σωμ. Εργ. Intrasoft

Μπασιος Φώτης – Αν. Γραμ. ΣΕΤΗΠ

Ντουνα Ελένη – γρ. Σώμ. INTRASOFT

Την πλούσια συζήτηση απασχόλησαν ο αγώνας που δίνει ο παλαιστινιακός λαός όλα αυτά τα χρόνια καθώς επίσης και η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με τον εξελίξεις σχεδόν 2 χρόνια πόλεμος στην περιοχή. Από την πλευρά του ο Παλαιστίνιος συνδικαλιστής εξέφρασε τις ευχαριστίες του για την υποστήριξη στον αγώνα των παλαιστίνιων, με εκτενέστερη αναφορά παρουσία σε στην αντιπροσωπεία του συνδικάτων ηρωικό αγώνα του λαού του, καθώς επίσης και το τι εξυπηρετούν οι σχεδιασμοί του Ισραήλ στην περιοχή.

Το πως σήμερα στην Ελλάδα διοργανώνεται αγώνας για να εκφραστεί η αλληλεγγύη στον αγώνα του παλαιστινιακού λαού τη δράση των σωματείων προς αυτή την κατεύθυνση και την προσπάθεια που κάνουνε σε συντονισμό τα σωματεία σε όλη την Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια αλλά και τα δύο τελευταία χρόνια για να αντιπαλέψουν την εμπλοκή της χώρας και της συνεργασία της με το κράτος δολοφόνο του ισραήλ. Επίσης ειπώθηκαν οι ευθύνες της ελληνικής κυβέρνησης και διαχρονικές ευθύνες των αστικών κομμάτων. Η συνάντηση έκλεισε με την υπόσχεση να συνεχιστεί αυτός ο τεράστιος αγώνας στην Ελλάδα μέσα σε κάθε χώρο δουλειάς σε όλη τη χώρα, να συνεχιστεί η προσπάθεια των σωματείων για να συνεχίσει  να εκφράζεται ακόμα πιο πολύ η αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό και τον αγώνα που δίνει.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...