Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας: Για την απέλαση συνδικαλιστών από το Ισραήλ

Δημοσιεύτηκε στις

Η Ε.Γ της ΟΕΝΓΕ καταγγέλλει άλλη μια απαράδεκτη ενέργεια του κράτους – δολοφόνου του Ισραήλ.

Συγκεκριμένα, αντιπροσωπεία Ελλήνων συνδικαλιστών είχε προσκληθεί από Παλαιστινιακές συνδικαλιστικές οργανώσεις στην Ραμάλα της Δυτικής Όχθης για συναντήσεις και εκδηλώσεις. Ανάμεσα στους συνδικαλιστές ήταν και νοσοκομειακός γιατρός μέλος του ΔΣ του σωματείου του Αττικού νοσοκομείου.

Αν και υπήρχαν οι απαιτούμενες άδειες, βίζες κ.λπ. το Ισραηλινό κράτος «μπλόκαρε» την αντιπροσωπεία στο αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ, υπέβαλε τα μέλη της σε ολονύχτια κράτηση – ανάκριση και μετά τα «απέλασε» πίσω στην Αθήνα με την δικαιολογία πως «ο Ισραηλινός στρατός απαγορεύει την μετάβασή τους από το Τελ Αβίβ στην Ραμάλα».

Καταδικάζουμε αυτή την απαράδεκτη ενέργεια και απαιτούμε από την Ελληνική κυβέρνηση να πράξει τα απαιτούμενα σε επίπεδο διαμαρτυρίας και διπλωματικών μέτρων (και όχι να περιορίζεται σε «χαλαρές απαλές ανακοινώσεις» όπως αυτή στις 20/6/26) και να διακόψει κάθε συνεργασία με το κράτος του Ισραήλ που συνεχίζει τη γενοκτονία.

 

Περισσότερα

Εργατικό Κέντρο Λακωνίας: Κάλεσμα για την Απεργιακή Κινητοποίηση της Τετάρτης 24 Ιουνίου

 Αντικειμενική Σύνοψη των Προκηρύξεων των Συνδικάτων Για την Τετάρτη 24 Ιουνίου, οι κλάδοι των Κατασκευών,...

Σωματείο Εργαζομένων Openbet: 24ωρη απεργία την Πέμπτη 25 Ιουνίου

Η συνέλευση των εργαζομένων αποφάσισε ομόφωνα: 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ - Πέμπτη 25/6 Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Την Τρίτη 23/6 στη...