ΟΕΝΓΕ – Αλληλεγγύη στον αγώνα των εργαζομένων στα ΜΜΜ

Δημοσιεύτηκε στις

Η επίθεση εργοδοσίας – κυβέρνησης στο απεργιακό δικαίωμα των εργαζομένων είναι πλέον στην ημερήσια διάταξη.

Μετά τους εργαζόμενους του ΕΟΔΥ και τους ξενοδοχοϋπαλλήλους στο Τιτάνια, σήμερα στοχοποιούνται οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες οι οποίοι απεργούν ενάντια στο νομοσχέδιο που έφερε νύχτα για ψήφιση η κυβέρνηση στη Βουλή. Το νομοσχέδιο εκχωρεί επιπλέον δρομολόγια στα ΚΤΕΛ και οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων και δημιουργία άγονων γραμμών μέσα στην Αθήνα, ενώ ταυτόχρονα γκρεμίζει και τα τελευταία εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο αγώνας για φθηνές και ασφαλείς μεταφορές για το λαό της Αττικής και για υπογραφή ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις μισθών, είναι και δικός μας αγώνας.

Η συκοφαντία και η λάσπη που έχει εξαπολύσει η κυβέρνηση σε βάρος των απεργών θα πέσει στο κενό

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...