Νομαρχιακό Τμήμα (ΝΤ) Κεφαλονιάς Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ: Αλληλεγγύη στον εκλεγμένο εκπρόσωπο των πυροσβεστών, Κώστα Κέκη

Δημοσιεύτηκε στις

Η Εκτελεστική Γραμματεία (ΕΓ) του Νομαρχιακού Τμήματος (ΝΤ) Κεφαλονιάς – Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ, εκφράζει την αλληλεγγύη του στον εκλεγμένο εκπρόσωπο των εργαζομένων στο Πυροσβεστικό Σώμα και αρχιπυροσβέστη Κώστα Κέκη.Ο συνάδελφος διώκεται γιατί μπήκε μπροστά για να οργανωθεί ο αγώνας, ώστε να λυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πυροσβέστες.Τα προβλήματα αυτά τα αναγνώρισε επίσημα και ο πρωθυπουργός στις δηλώσεις που έκανε φέτος (2019) κατά την κατάσβεση της πυρκαγιάς στο ίδιο σημείο.

Πάνω από ένα χρόνο βρίσκεται σε εξέλιξη Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) σε βάρος του (από τον Αύγουστο του 2018, κατά τη διάρκεια της μεγάλης πυρκαγιάς στο Κοντοδεσπότι Ευβοίας) με τις κατηγορίες ότι ασκεί αβάσιμη κριτική με ψευδείς εκφράσεις.

Η δίωξη αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη τόσο επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, όσο και από τη σημερινή της ΝΔ.Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που θέλουν να επιβάλλουν σιγή νεκροταφείου, επιδιώκοντας να περάσουν κλίμα έντονου αυταρχισμού, υπό την απειλή πειθαρχικών και δικαστικών διώξεων.

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς – Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ απαιτεί:

  • Να παύσει οριστικά η συγκεκριμένη ΕΔΕ και η άδικη και καταχρηστική δίωξη του ΚώσταΚέκη.
  • Να πάψει η καταπάτηση των δημοκρατικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στο πυροσβεστικό σώμα.
  • Να σταματήσει η επιβολή πειθαρχικών και δικαστικών διώξεων.
  • Η κυβέρνηση να δώσει λύση στα τεράστια, διαχρονικά αναγνωρισμένα, προβλήματα των πυροσβεστών.

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Οικοδόμων Ηρακλείου: Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία.  Τα μεγάλα εργοτάξια του νομού...

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο...