Μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση εργαζομένων στα τηλεφωνικά κέντρα έξω από το υπουργείο Εργασίας(ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

Δημοσιεύτηκε στις

Μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε σήμερα έξω από το υπ.Εργασίας, από εργαζόμενους των μεγαλύτερων τηλεφωνικών κέντρων. Έλληνες και μετανάστες εργαζόμενοι από τα τηλ.κέντρα της «Teleperformance», «Webhelp», TTEC, «Foundever» και «Cosmote – e-Value» έδωσαν από κοινού την απεργιακή μάχη.

Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους φωτογραφίες και βίντεο.

ΦΩΤΟ

https://flic.kr/s/aHBqjBeCEG

ΒΙΝΤΕΟ

Απεργιακή συγκέντρωση εργαζομένων από τηλεφωνικά κέντρα στο υπ.Εργασίας

https://youtu.be/KfmolmIYLyY

Απεργία στη Teleperformance

https://youtu.be/kUYv_jo-5sc

Αλέκος Περράκης για την συνάντηση με το υπ.Εργασίας

https://youtu.be/UJ9kskMC8EQ

Αλέκος Περράκης – πρόεδρος ΣΕΤΗΠ

https://youtu.be/nWzbwvxCOW4

Γιώργος Στεφανάκης , πρόεδρος Συνδικάτου Επισιτισμού Τουρισμού Αττικής

https://youtu.be/CwldE3EZViE

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...