Με επιτυχία ξεκίνησαν οι στάσεις εργασίας στον Όμιλο ΦΑΜΑΡ(ΦΩΤΟ)

Δημοσιεύτηκε στις

Κάντε κλικ για περισσότερες φωτογραφίες

 

Με σχεδόν καθολική συμμετοχή ξεκίνησε η στάση εργασίας στον όμιλο ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ μετά από τη προκήρυξη του σωματείου εργατοϋπάλληλων ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ και του συνδικάτου εργαζομένων φαρμάκου και καλλυντικού Αττικής Πειραιά και Νήσων. Από το πρωί αγκάλιασε ο κόσμος τη στάση εργασίας και φάνηκε η διάθεση να μην κάνει ούτε βήμα πίσω αν δεν ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα μας . Απαιτούμε:

  • αυξήσεις στο 10% καθολικά και οριζόντια για όλους.
  • προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για να καλυφθούν τα ήδη τεράστια κενά σε όλο τον Όμιλο.
  • Να σταματήσει η ομηρία με τα εργολαβικά γραφεία , και όλοι οι συνάδελφοι μας να μετατραπούν οι συμβάσεις εργασίας τους σε συμβάσεις Αορίστου χρόνου Φαμαρ ΑΒΕ. 
  • Και να υπογραφεί άμεσα επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση εργασίας.

Συνεχίζουμε απογευματινή βάρδια  και τα τμήματα με ενδιάμεσο ωράριο 14:00-16:00 και η νυχτερινή βάρδια 22:00-00:00.

ΔΊΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΟΜΊΛΟΥ ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ.

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...