Λαϊκό γλέντι του ΠΑΜΕ στο Άλσος Νέας Σμύρνης με τον Βαγγέλη Κορακάκη και το συγκρότημά του στις 27 Ιούνη

Δημοσιεύτηκε στις

Λαϊκό γλέντι του ΠΑΜΕ στο Άλσος Νέας Σμύρνης με τον Βαγγέλη Κορακάκη και το συγκρότημά του.

Στις 27 Ιούνη γλεντάμε και δυναμώνουμε τον αγώνα!

Το ΠΑΜΕ καλεί τα σωματεία, τους εργαζόμενους, τους νέους και τις νέες, σε μια μεγάλη εκδήλωση – λαϊκό γλέντι, το Σάββατο 27 Ιούνη, στο Άλσος Νέας Σμύρνης.

Μια βραδιά για να βρεθούμε όλοι μαζί. Να κουβεντιάσουμε, να τραγουδήσουμε, να χορέψουμε, να περάσουμε όμορφα. Να πάρουμε δύναμη από το αντάμωμα, από τη ζωντάνια που γεννιέται όταν οι άνθρωποι του μόχθου βρίσκονται μαζί.

Γιατί μέσα στη σκληρή καθημερινότητα, στην πίεση της δουλειάς, στην ακρίβεια, στην ανασφάλεια, έχουμε ανάγκη να ανταμώνουμε. Να βρισκόμαστε όχι μόνο στους δρόμους του αγώνα, αλλά και στο γλέντι. Να μοιραζόμαστε σκέψεις, αγωνίες, χαμόγελα, τραγούδια. Να παίρνουμε δύναμη ο ένας από τον άλλον. Γιατί ο κοινός αγώνας είναι ο δρόμος μας, είναι η αλληλεγγύη, η συντροφικότητα.

Θα ακολουθήσει συναυλία και λαϊκό γλέντι, με μουσική, τραγούδι και χορό με τον Βαγγέλη Κορακάκη και το συγκρότημά του.

Με τη συμμετοχή μας ενισχύουμε οικονομικά την πανελλαδική – παλλαϊκή κινητοποίηση των συνδικάτων και των εργαζομένων στη Θεσσαλονίκη στις 5 Σεπτέμβρη.

Στο Άλσος Νέας Σμύρνης, στις 27 Ιούνη, δίνουμε ραντεβού για να πούμε δυνατά πως οι εργαζόμενοι δεν σκύβουμε το κεφάλι. Παλεύουμε για τη ζωή που μας αξίζει, με δικαιώματα, με ασφάλεια στη δουλειά, με ποιοτικό ελεύθερο χρόνο, με πολιτισμό

Περισσότερα

Απεργιακή συγκέντρωση στο υπ.Οικονομικών των εργαζομένων στις Περιφέρειες ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Σε απεργιακή συγκέντρωση στο υπ. Οικονομικών προχώρησαν σήμερα και οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, με...

Απεργιακή συγκέντρωση στον ΣΕΒ από τους εργαζόμενους σε Τρόφιμα Ποτά ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Με απεργιακή συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΕΒ,οι εργαζόμενοι στον κλάδο των Τροφίμων - Ποτών,διεκδίκησαν...

Απεργιακή συγκέντρωση των εργαζομένων Επισιτισμού – Τουρισμού στην Ένωση Ξενοδόχων ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ

Απεργιακή συγκέντρωση έξω από τα γραφεία των ξενοδόχων πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στον Επισιτισμό -...