Κλαδικό Συνδικάτο Εργαζ. Ποτών Τροφίμων Αχαΐας : Νέο εργοδοτικό έγκλημα με σοβαρό τραυματισμό συναδέλφου ε

Δημοσιεύτηκε στις

Την Πέμπτη 02/07/2020, στην εταιρία «Μύλοι Αχαΐας» στη Δαφνούλα Αχαΐας, συνάδελφος εργαζόμενος βρέθηκε στο κενό από τα 10 μέτρα που εργάζονταν, εξαιτίας ανύπαρκτων μέτρων ασφαλείας, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά!

Ο συνάδελφος, μετεφέρθη με πολλαπλά τραύματα στο νοσοκομείο Αγ. Ανδρέας, δίνοντας μάχη για να αποκατασταθεί και να μην μείνει ανάπηρος.

Καταγγέλλουμε την εργοδοσία της εταιρίας αλλά και την κυβέρνηση της ΝΔ καθώς έχει την πλήρη ευθύνη για το νέο εργοδοτικό έγκλημα. Έχουν τεράστια ευθύνη, τόσο για τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου που λειτουργούν εις βάρος των εργαζομένων, όσο και για την απαράδεκτη κατάσταση στους χώρους δουλείας, διότι η ελλιπής επάνδρωση των επιθεωρήσεων εργασίας και των διευθύνσεων Υγιεινής και Ασφάλειας, επιτρέπουν στους εργοδότες να αυθαιρετούν εγκληματικά εις βάρος της Υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Ζητούμε να παρέμβουν άμεσα όλοι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί στο χώρο εργασίας του συναδέλφου στους «Μύλους Αχαΐας»!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...