Κλαδικό Συνδικάτο Ενέργειας : Στηρίζουμε τον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της e-food

Δημοσιεύτηκε στις

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Είμαστε αλληλέγγυοι στους εργαζόμενους της e-food, που αγωνίζονται για να διασφαλίσουν τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα τους απαιτώντας συμβάσεις αορίστου χρόνου απευθείας με την e-food.

Η επίθεση στους εργαζόμενους, είναι ένα παράδειγμα της εφαρμογής του αντεργατικού νομοσχεδίου το οποίο λύνει πραγματικά τα χέρια των εργοδοτών για την κατάργηση κάθε έννοιας συλλογικών συμβάσεων που στην προκειμένη περίπτωση εκφράζεται με το εκβιαστικό δίλλημα «γίνε συνέταιρος» ή απολύεσαι.

Καλούμε τους συναδέλφους από τον κλάδο της ενέργειας, να δώσουν το παρών εκφράζοντας έμπρακτα την αλληλεγγύη μας, στην απεργιακή συγκέντρωση που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στην e-food, αύριο Παρασκευή 24 Σεπτέμβρη, στις 11 π.μ. στο Π. Άρεως.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...