Κινητοποίηση του ΣΕΤΗΠ έξω από το τηλεφωνικό κέντρο TTEC

Δημοσιεύτηκε στις

Με κινητοποίηση το ΣΕΤΗΠ στην εταιρεία TTEC διεδκδικεί να γίνει συνάντηση με την εργοδοσία (εχει ζητηθει απο 11/8) , να μπεί τέλος στις εξαντλητικες υπερωρίες καιστις απαραδεκτες πρακτικες με τα διαλειμματα (απαγορευεται σε συναδελφους να επισκεφτουν την τουαλετα εκτός από ένα ορισμένο 30λεπτο μέσα στη μερα!!!), καμια σκεψη για μαζικές απολύσεις στο τελος της σεζον απορροφηση όλων των συναδελφων με ευθύνη της εργοδοσσίαςκαι χωρίς βλαπτικές μεταβολές.

Συνεχιζουμε πιο δυναμικα, θα εξαντλησουμε καθε περιθωριο , μας δινουν δυναμη οι πολλοι νεοι συναδελφοι που τις τελευταιες δυο βδομάδες εχουν γνωρίσει και μαζικοποιησει το ΣΕΤΗΠ από την TTEC.

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...