Καταγγελία του Σωματείου Εμπορ/λων – Ιδ. Υπαλλήλων Ν. Φθιώτιδας για την εκδικητική απόλυση του εργαζόμενου στην ALUMINCO

Δημοσιεύτηκε στις

Συναδέλφισσες συνάδελφοι

Στο εργοστάσιο της ALUMINCO  στη Θήβα  η εργοδοσία απέλυσε τον αντιπρόεδρο του σωματείου μετάλλου Βοιωτίας. Η απόλυση έγινε λίγες μέρες μετά την απεργία κατά του ασφαλιστικού νομοσχεδίου στις 18 Φλεβάρη και μία μέρα μετά την αίτηση του συναδέλφου απολυμένου να εγγραφεί στο επιχειρησιακό σωματείο. 

Όταν καταπατώνται τα δικαιώματα των εργαζομένων .Όταν υπάρχουν εξαντλητικές συνθήκες εργασίας . Όταν υπάρχει απληρωσιά.  Όταν υπάρχουν επικίνδυνες και ανθυγιεινές συνθήκες χωρίς μέτρα ατομικής προστασίας.Όταν υπάρχουν μισθοί πεινάς. Είναι δικαίωμά και υποχρέωση του κάθε εργαζόμενου πόσο μάλλον των πρωτοπόρων συνδικαλιστών εκλεγμένων σε διοικήσεις Σωματείων να παλεύουν. Να διεκδικήσουν βελτίωση των συνθηκών δουλειάς, τέτοιες που δικαιούνται και αξίζουν οι εργαζόμενοι σήμερα.

Είναι προφανής η πρόθεση της επιχείρησης να σταματήσει την πρωτοπόρα συνδικαλιστική δράση στο χώρο δουλειάς. Καταγγέλλουμε την απόλυση, η οποία είναι παράνομη εκδικητική και ζητάμε την ανάκληση της. 

Απαιτούμε τώρα η ALUMINCO  να πάρει την απόλυση πίσω.


Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...