Η Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ καταγγέλλει την πλειοψηφία της ΓΣΕΕ

Δημοσιεύτηκε στις

Η ΠΕΣ/ΝΑΤ καταγγέλλει στους ναυτεργάτες εργαζόμενους και συνταξιούχους την πλειοψηφία της ΓΣΕΕ που ζήτησε από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη την προστασία των ΜΑΤ στα συνέδρια της, προκειμένου να συνεχίζουν να στηρίζουν τα συμφέροντα των μεγαλοεργοδοτών κόντρα στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων με βάση της σύγχρονες ανάγκες τους.

Οι ναυτεργάτες να καταδικάσουν και να απομονώσουν τις διοικήσεις σωματείων, Ε.Κ, ομοσπονδιών που με την βοήθεια του κατασταλτικού μηχανισμού προσπαθούν να ελέγξουν αντιπροσώπους και να δημιουργήσουν νόθους συσχετισμούς όπως έπραξε και η ομοσπονδία μας η ΠΝΟ στο τελευταίο συνέδριο της.

Η ΠΕΣ/ΝΑΤ καλεί τα μέλη της και όλους τους συνταξιούχους να συμμετέχουν σε όλες τις κινητοποιήσεις που έχουν προγραμματιστή, στις 20 Νοέμβρη στην πανελλαδική συγκέντρωση των συνταξιούχων και στις 28 του Νοέμβρη στην απεργία των συναδέλφων εργαζομένων.

Το Δ.Σ. της ΠΕΣΝΑΤ

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...