Εργατικό Κέντρο Ζακύνθου : Στηρίζουμε την απεργία των εργαζομένων στο “ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ”

Δημοσιεύτηκε στις

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατ/κού Κέντρου Ζακύνθου στηρίζει την απόφαση συμμετοχής των εργαζομένων της ΚΕΔΗΖ στην πανελλαδική 24ωρη απεργία των εργαζομένων στις δομές «Βοήθεια στο Σπίτι» στις  2 Οκτώβρη.

Οι εργαζόμενοι απεργούν και διεκδικούν μονιμοποίηση της λειτουργίας του προγράμματος, προσλήψεις για πλήρωση των κενών θέσεων εργασίας , αναγνώριση και καταβολή του ανθυγιεινού επιδόματος στους Οικογενειακούς Βοηθούς καθώς και την αντικατάσταση όλου του στόλου των αυτοκινήτων καθώς αυτά είναι πλέον πεπαλαιωμένα που τα καταστούν επικίνδυνα προς χρήση.

Στεκόμαστε στο πλευρό των εργαζομένων και στις διεκδικήσεις τους για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.

Από τη Διοίκηση

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...