Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας : Για τον αγωνιστικό εορτασμό της πρωτομαγιάς

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση που οργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας στην πλατεία δημαρχείου στην Ηγουμενίτσα.

Στη συγκέντρωση απεύθυναν χαιρετισμό :

Η Σοφία Σεγκούνη γ.γ του Συλλόγου εργαζομένων στους ΟΤΑ Θεσπρωτίας

Η Αναστασία Κορμαλή  η πρόεδρος του νεοσύστατου συνδικάτου στον Επισιτισμό- Τουρισμό.

Την κεντρική ομιλία έκανε ο Γιώργος Μπούργος πρόεδρος του Σωματείου Ι/Υ και αντιπρόεδρος του Ε.Κ Θεσπρωτίας.

Μετά τις ομιλίες ακολούθησε μαχητική πορεία στους δρόμους της πόλης.

Στο μνημείο των Σουλιωτών έγινε στάση και κατάθεση στεφάνου για τους νεκρούς του αγώνα των εργατών.

Περισσότερα

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ: Οι συνθήκες στο λιμάνι της Ραφήνας θέτουν σε κίνδυνο ναυτεργάτες και επιβάτες στα πλοία της γραμμής

Στο πλαίσιο των περιοδειών που πραγματοποιούν τα σωματεία μας ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ στα πλοία...

Σωματείο Εργαζομένων ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα Αττικής: Όλοι στη γενική συνέλευση 29 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 29/06/26 Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι Το ΔΣ του Σωματείου χαιρετίζει την...