Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας : Για τον αγωνιστικό εορτασμό της πρωτομαγιάς

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση που οργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας στην πλατεία δημαρχείου στην Ηγουμενίτσα.

Στη συγκέντρωση απεύθυναν χαιρετισμό :

Η Σοφία Σεγκούνη γ.γ του Συλλόγου εργαζομένων στους ΟΤΑ Θεσπρωτίας

Η Αναστασία Κορμαλή  η πρόεδρος του νεοσύστατου συνδικάτου στον Επισιτισμό- Τουρισμό.

Την κεντρική ομιλία έκανε ο Γιώργος Μπούργος πρόεδρος του Σωματείου Ι/Υ και αντιπρόεδρος του Ε.Κ Θεσπρωτίας.

Μετά τις ομιλίες ακολούθησε μαχητική πορεία στους δρόμους της πόλης.

Στο μνημείο των Σουλιωτών έγινε στάση και κατάθεση στεφάνου για τους νεκρούς του αγώνα των εργατών.

Περισσότερα

Εργατικό Κέντρο Λαμίας: Κάλεσμα στη διαμαρτυρία στήριξης των συναδέλφων που διώκονται 25 Ιούνη

Καλούμε στη διαμαρτυρία στήριξης των συναδέλφων που διώκονται, την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 στις...

Εργατικό Κέντρο Λαμίας: Εκδήλωση αφιέρωμα στην ιστορία του συνδικαλιστικού κινήματος νομό

Τη Δευτέρα 29 Ιουνίου2026  και ώρα 19:30 στο Εργατικό Κέντρο Λαμίας Λεωσθένους 9 Λαμία...

Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας: Είμαστε στο πλευρό των αγωνιζόμενων εκπαιδευτικών

Η Ε.Γ της ΟΕΝΓΕ καταγγέλλει την εκδικητική μήνυση ενάντια στην πρόεδρο του ΣΕΠΕ (Συλλόγου...