Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας : Για τον αγωνιστικό εορτασμό της πρωτομαγιάς

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση που οργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας στην πλατεία δημαρχείου στην Ηγουμενίτσα.

Στη συγκέντρωση απεύθυναν χαιρετισμό :

Η Σοφία Σεγκούνη γ.γ του Συλλόγου εργαζομένων στους ΟΤΑ Θεσπρωτίας

Η Αναστασία Κορμαλή  η πρόεδρος του νεοσύστατου συνδικάτου στον Επισιτισμό- Τουρισμό.

Την κεντρική ομιλία έκανε ο Γιώργος Μπούργος πρόεδρος του Σωματείου Ι/Υ και αντιπρόεδρος του Ε.Κ Θεσπρωτίας.

Μετά τις ομιλίες ακολούθησε μαχητική πορεία στους δρόμους της πόλης.

Στο μνημείο των Σουλιωτών έγινε στάση και κατάθεση στεφάνου για τους νεκρούς του αγώνα των εργατών.

Περισσότερα

Συνδικάτο Ιχθυοκαλλιεργειών Τροφίμων Ποτών Ν. Θεσπρωτίας: 24 Ιούνη Απεργία για συλλογικές συμβάσεις με ουσιαστικές αυξήσεις

24 ΙΟΥΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ...

Σωματείο Εργαζομένων Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης: 24 Ιούνη απεργούμε

Το Σωματείο Εργαζομένων ΕΖΑ, μαζί με κλιμάκιο του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας πραγματοποίησε την Δευτέρα...

Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς: Για την απέλαση συνδικαλιστών από το Ισραήλ

Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ καταγγέλλει άλλη μια απαράδεκτη ενέργεια του κράτους – δολοφόνου του...