Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας : Για τον αγωνιστικό εορτασμό της πρωτομαγιάς

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση που οργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας στην πλατεία δημαρχείου στην Ηγουμενίτσα.

Στη συγκέντρωση απεύθυναν χαιρετισμό :

Η Σοφία Σεγκούνη γ.γ του Συλλόγου εργαζομένων στους ΟΤΑ Θεσπρωτίας

Η Αναστασία Κορμαλή  η πρόεδρος του νεοσύστατου συνδικάτου στον Επισιτισμό- Τουρισμό.

Την κεντρική ομιλία έκανε ο Γιώργος Μπούργος πρόεδρος του Σωματείου Ι/Υ και αντιπρόεδρος του Ε.Κ Θεσπρωτίας.

Μετά τις ομιλίες ακολούθησε μαχητική πορεία στους δρόμους της πόλης.

Στο μνημείο των Σουλιωτών έγινε στάση και κατάθεση στεφάνου για τους νεκρούς του αγώνα των εργατών.

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...

Εργατικό Κέντρο Πάτρας: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη στις επιχειρήσεις της ΒΙ.ΠΕ Πατρών

24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΝΑ ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ...