Εργατικό Κέντρο Σάμου : Να τι φταίει για την μετάδοση του κορονοϊού

Δημοσιεύτηκε στις

Η κυβέρνηση εκτός από τους αγώνες του λαού βρήκε και άλλη εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού: τη ντουντούκα!!

Στην αυτοκινητοπορεία που πραγματοποιήθηκε σήμερα για να τιμηθεί η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου η διοίκηση της αστυνομίας στη Σάμο απαγόρευσε τη χρήση ντουντούκας λόγω των μέτρων covid (!) απειλώντας μάλιστα με πρόστιμα, αν ακουστούν συνθήματα, παρότι οι συμμετέχοντας ήταν ανά δύο και με όλα τα μέτρα προφύλαξης μέσα στα αυτοκίνητα.

Αυτό το γεγονός έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η κυβέρνηση καμιά έγνοια δεν έχει για τον κορονοϊό. Αν είχε θα έκανε μαζικές προσλήψεις στα νοσοκομεία και θα έπαιρνε μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς. Στόχος τους φανερά πλέον είναι ότι ήθελε να θάψει τα μηνύματα  του Πολυτεχνείου, να βάλει ταφόπλακα στους εργατικούς και λαϊκούς αγώνες για να μπορεί να περάσει τη δεκάωρη δουλειά.

Οι αγώνες του λαού για δικαίωμα στην υγεία, τη ζωή και τη δουλειά δεν φιμώνονται! Τιμάμε την εξέγερση του Πολυτεχνείου στους σημερινούς αγώνες! Συνεχίζουμε!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...