Εργατικό Κέντρο Σάμου : Να τι φταίει για την μετάδοση του κορονοϊού

Δημοσιεύτηκε στις

Η κυβέρνηση εκτός από τους αγώνες του λαού βρήκε και άλλη εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού: τη ντουντούκα!!

Στην αυτοκινητοπορεία που πραγματοποιήθηκε σήμερα για να τιμηθεί η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου η διοίκηση της αστυνομίας στη Σάμο απαγόρευσε τη χρήση ντουντούκας λόγω των μέτρων covid (!) απειλώντας μάλιστα με πρόστιμα, αν ακουστούν συνθήματα, παρότι οι συμμετέχοντας ήταν ανά δύο και με όλα τα μέτρα προφύλαξης μέσα στα αυτοκίνητα.

Αυτό το γεγονός έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η κυβέρνηση καμιά έγνοια δεν έχει για τον κορονοϊό. Αν είχε θα έκανε μαζικές προσλήψεις στα νοσοκομεία και θα έπαιρνε μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς. Στόχος τους φανερά πλέον είναι ότι ήθελε να θάψει τα μηνύματα  του Πολυτεχνείου, να βάλει ταφόπλακα στους εργατικούς και λαϊκούς αγώνες για να μπορεί να περάσει τη δεκάωρη δουλειά.

Οι αγώνες του λαού για δικαίωμα στην υγεία, τη ζωή και τη δουλειά δεν φιμώνονται! Τιμάμε την εξέγερση του Πολυτεχνείου στους σημερινούς αγώνες! Συνεχίζουμε!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...