Εργατικό Κέντρο Σάμου : Να σταματήσουν οι διώξεις για τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας

Δημοσιεύτηκε στις

Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου εκφράζει την συμπαράσταση και αλληλεγγύη της στους αγωνιστές της δυτικής Σάμου που για άλλη μια φορά βρίσκονται κατηγορούμενοι (δικάζονται την Πέμπτη 17 Γενάρη 2019), γιατί προστάτευσαν την περιοχή και τους κατοίκους της από το ετσιθελικό στήσιμο κεραιών κινητής τηλεφωνίας.

Θεωρούμε ότι οι συνάδελφοί μας έκαναν αυτό που θεωρούσαν καθήκον τους. Τον αγώνα και αντίστασή τους δηλαδή απέναντι στην αυθαιρεσία των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας που μπροστά στο κέρδος δεν λογαριάζουν ούτε την υγεία του λαού, ούτε τις επιπτώσεις στο περιβάλλον.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα του νησιού μας να εκφράσουν την συμπαράσταση και υποστήριξή τους και να παραβρεθούν στα δικαστήρια την Πέμπτη 17 Γενάρη και ώρα 9.00΄ το πρωί.

  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ.
  • ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ.

Η Διοίκηση

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...