Εργατικό Κέντρο Σάμου :Η Σάμος στη σημερινή Απεργία έδωσε το μήνυμα για μέτρα προστασίας της υγεία και των δικαιωμάτων του λαού

Δημοσιεύτηκε στις

Η Σάμος στη σημερινή Απεργία έδωσε το μήνυμα για μέτρα προστασίας της υγεία και των δικαιωμάτων του λαού, για άμεσες αποζημιώσεις στο 100% και αποκατάστασης των ζημιών από το σεισμό, ότι οι εργαζόμενοι δε θα αποδεχτούν το νέο αντεργατικό τερατούργημα.

Από το πρωί έγιναν συντονισμένες πολύμορφες παρεμβάσεις από το Εργατικό Κέντρο, το ΝΤ Σάμου της ΑΔΕΔΥ, Σωματεία και φορείς, σε Νοσοκομείο, Κέντρο Υγείας Καρλοβάσου, στο Ειδικό Σχολείο, στη Περιφέρεια και στο Δήμο καθώς και σε πολλά σούπερ μάρκετ, στην πλατεία και στην παραλιακή της πόλης τους Βαθιού που δεκάδες καταστήματα και εργαζόμενοι έχουν πληγεί από την πλημμύρα που προκάλεσε ο καταστροφικός σεισμός της 30ης Οκτώβρη.

Στάλθηκε μήνυμα και από το νησί ότι σπάμε τη σιωπή και πίσω από τη μάσκα έχουμε φωνή, τα δικαιώματα και η υγείας μας δε θα αφήσουμε να μπουν σε καραντίνα!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...