Εργατικό Κέντρο Σάμου :Η Σάμος στη σημερινή Απεργία έδωσε το μήνυμα για μέτρα προστασίας της υγεία και των δικαιωμάτων του λαού

Δημοσιεύτηκε στις

Η Σάμος στη σημερινή Απεργία έδωσε το μήνυμα για μέτρα προστασίας της υγεία και των δικαιωμάτων του λαού, για άμεσες αποζημιώσεις στο 100% και αποκατάστασης των ζημιών από το σεισμό, ότι οι εργαζόμενοι δε θα αποδεχτούν το νέο αντεργατικό τερατούργημα.

Από το πρωί έγιναν συντονισμένες πολύμορφες παρεμβάσεις από το Εργατικό Κέντρο, το ΝΤ Σάμου της ΑΔΕΔΥ, Σωματεία και φορείς, σε Νοσοκομείο, Κέντρο Υγείας Καρλοβάσου, στο Ειδικό Σχολείο, στη Περιφέρεια και στο Δήμο καθώς και σε πολλά σούπερ μάρκετ, στην πλατεία και στην παραλιακή της πόλης τους Βαθιού που δεκάδες καταστήματα και εργαζόμενοι έχουν πληγεί από την πλημμύρα που προκάλεσε ο καταστροφικός σεισμός της 30ης Οκτώβρη.

Στάλθηκε μήνυμα και από το νησί ότι σπάμε τη σιωπή και πίσω από τη μάσκα έχουμε φωνή, τα δικαιώματα και η υγείας μας δε θα αφήσουμε να μπουν σε καραντίνα!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...