Εργατικό Κέντρο Πειραιά: Για συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου

Δημοσιεύτηκε στις

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Πειραιά

  • αποφάσισε την πραγματοποίηση απεργιακής συγκέντρωσης την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου στις 10:00 π.μ. στην πλατεία Δημοτικού Θεάτρου στον Πειραιά.

Καλούμε τα σωματεία μέλη μας, τα σωματεία του δημόσιου τομέα, την νεολαία, τους συνταξιούχους όλο το λαό του Πειραιά στην οργάνωση της απεργιακής μάχης, απέναντι στον εργασιακό μεσσαίωνα που φέρνει η κυβέρνηση με το νέο αντεργατικό νομοσχέδιο για το 13ωρο.

  • καλεί τους εργαζόμενους του Πειραιά, τα σωματεία μέλη του σε συγκέντρωση την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου στις 17.30 το απόγευμα στο μνημείο του Παύλου Φύσσα στην Αμφιάλη, 12 χρόνια από τη δολοφονία τού από τους ναζί-εγκληματίες της Χρυσής Αυγής.

Υ.Γ.  Για τα παραπάνω θα εκδοθούν από την διοίκηση αντίστοιχες ανακοινώσεις

 

Περισσότερα

Πανελλήνιο Σωματείο Έκτακτου Προσωπικού: Δελτίο Τύπου και Ψήφισμα γενικής συνέλευσης

Το Πανελλήνιο Σωματείο Έκτακτου Προσωπικού χαιρετίζει τους δεκάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες, που συμμετείχαν στη...

Κλαδικό Σωματείο Ενέργειας: Καταγγελια για νέο εργατικό ατύχημα στη Φολέγανδρο

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Καταγγέλλουμε το νέο εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε στο εργοτάξιο κατασκευής του νέου Υποσταθμού...