Εργατικό Κέντρο Πειραιά: Στις 11 Ιανουαρίου το κτήριο του ΕΚΠ γέμισε γέλια και φωνές

Δημοσιεύτηκε στις

Το Σάββατο 11 Ιανουαρίου το κτήριο του ΕΚΠ γέμισε γέλια και φωνές. Εργαζόμενοι από πολλούς κλάδους του Πειραιά με τις οικογένειες μας παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση «Το Γαϊτανάκι» της Ζωρζ Σαρή από τον θίασο λαϊκού θεάτρου Maticapi. Μέσα από ένα όμορφο παραμύθι μάθαμε για την ειρήνη, την αγάπη και την φιλία των λαών. Πως όλα μπορούν να ανατραπούν αν ο άνθρωπος το αποφασίσει.

Η γιορτή μας για το καλωσόρισμα της νέας αγωνιστικής χρονιάς ολοκληρώθηκε με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, με δώρα και εκπλήξεις.

Όπως δίνουμε καθημερινά την μάχη μέσα στους χώρους δουλειάς απέναντι στην πολιτική Ε.Ε και κυβέρνησης, έτσι ξέρουμε να διασκεδάζουμε και να περνάμε όμορφα.

Υποδεχόμαστε τον νέο χρόνο αγωνιστικά. Δυναμώνουμε τα σωματεία μας, οργανώνουμε την πάλη μας για υπογραφή ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, για μέτρα υγείας και ασφάλειας σε όλους τους χώρους δουλειάς, για δημόσια και δωρεάν υγεία και παιδεία, για να μην ξεσπιτωθεί κανένας εργαζόμενος.

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...