Εργατικό Κέντρο Πειραιά : 8 Μάρτη συγκέντρωση στο Νοσοκομείο Metropolitan

Δημοσιεύτηκε στις

Την Δευτέρα 8 Μάρτη, στα πλαίσια της κινητοποίησης για την ημέρα της γυναίκας και της συμβολικής στάσης εργασίας που έχουμε προκηρύξει 12 μ.μ. με 3:00 μ.μ., το Εργατικό Κέντρο Πειραιά και τα σωματεία μέλη του, θα πραγματοποιήσουμε συγκέντρωση στο Νοσοκομείο Metropolitanστις 12:30 μ.μ. διεκδικώντας την επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας και όλων των δομών τους, χωρίς καμιά αποζημίωση των ιδιοκτητών τους.

Δυναμώσουμε τη μάχη για την υγεία και την ζωή των εργαζομένων. Απέναντι στην κατάσταση που επικρατεί στα νοσοκομεία, στις δομές της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Απέναντι σε ένα δημόσιο σύστημα υγείας στο οποίο πρέπει να υπάρξουν χιλιάδες προσλήψεις γιατρών, νοσηλευτών και υποδομών.

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...