Εργατικό Κέντρο Πειραιά: 2 Μάρτη παράσταση διαμαρτυρίας στο πρωτοδικείο Πειραιά

Δημοσιεύτηκε στις

Κάτω τα χέρια από του λαού το βιός

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας αύριο Δευτέρα 2 Μαρτίου στο Πρωτοδικείο Πειραιά στις 9:30 π.μ.

Για ακόμα μια φορά η πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, όλων των προηγούμενων, τα κοράκια και η «δικαιοσύνη» πετάνε στο δρόμο καρκινοπαθή συνταξιούχο με την σύζυγό του. Μάλιστα η έξωση πραγματοποιήθηκε παραμονή Χριστουγέννων επειδή η doValue προχώρησε στον πλειστηριασμό. Αύριο είναι το τελικό δικαστήριο και κρίνεται αν θα μπορέσει να επιστρέψει ή όχι στο σπίτι του.

Απαιτούμε εδώ και τώρα ο καρκινοπαθής να επιστρέψει σπίτι του και να ακυρωθεί ο πλειστηριασμός.

Η αλληλεγγύη και ο οργανωμένος αγώνας ενάντια συνολικά στην πολιτική που συνθλίβει τα εργατικά και λαϊκά δικαιώματα είναι η δύναμή μας.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...