Εργατικό Κέντρο Πάτρας: Πρόσκληση σε ευρεία σύσκεψη 11 Σεπτέμβρη στις 7μμ

Δημοσιεύτηκε στις

Μαχητική – αγωνιστική απάντηση ενάντια στο νομοσχέδιο- όλεθρο

 Μετά τις συνεχείς επιθέσεις σε 5ημερο και 8ωρο την περασμένη δεκαετία, μετά την 10ωρη εργασία χωρίς υπερωριακή αμοιβή που θεσπίστηκε με το νόμο «Χατζηδάκη», η κυβέρνηση έχει φέρει προς διαβούλευση νέο αντεργατικό τερατούργημα  που θα επιτρέπει δουλειά μέχρι και 16 ώρες την ημέρα και που έχει στόχο να γιγαντώσει την ευελιξία, την εργασιακή εκμετάλλευση των εργαζομένων και  να πλήξη το δικαίωμα στην απεργία.

Πρόκειται για ένα αντεργατικό τερατούργημα που αφορά όλους τους εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και καλούμε όλους τους συναδέλφους μας, όλα τα σωματεία να ξεκινήσουμε τη μάχη για να προετοιμαστεί άμεσα αγωνιστική απάντηση στο νομοσχέδιο που περνάει αλυσίδες στη ζωή μας, για να εμποδίσουμε την κατάθεση του στη βουλή .

Πρέπει όλοι να μάθουν την αλήθεια, δεν πρέπει να περάσει η προπαγάνδα και οι πονηριές της κυβέρνησης και των εργοδοτών.

Με αυτό το θέμα καλούμε όλα τα σωματεία στον ιδιωτικό και Δημόσιο τομέα σε σύσκεψη στην αίθουσα του ισογείου στο  Εργατικό Κέντρο Πάτρας τη Δευτέρα 11/9/23  και ώρα 7μμ.

Κανένας συμβιβασμός με τον εργατικό μεσαίωνα και τη σύγχρονη σκλαβιά , να μην λείψει καμιά και κανένας από την σύσκεψη των σωματείων στο ΕΚΠ.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργατ/λων Τηλεπικοινωνιών – Πληροφορικής Αττικής: Όλοι 24 Ιούνη στην κινητοποίηση έξω από τα γραφεία του ΣΕΒ

Όλες και όλοι την Τετάρτη 24/06 στην κινητοποίηση του ΣΕΤΗΠ έξω από τα γραφεία...

Ένωση Λογιστών Ελεγκτών Περιφ. Αττικής: Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα

Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα από το...

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...