Εργατικό Κέντρο Λαυρίου – Αν. Αττικής: Να παρθεί πίσω η απόλυση της εργαζόμενης στην ΣΕΛΕΚΤ ΣΕΡΒΙΣ στο αεροδρόμιο Αθηνών

Δημοσιεύτηκε στις

Να παρθεί πίσω η απόλυση της εργαζόμενης στην ΣΕΛΕΚΤ ΣΕΡΒΙΣ στο αεροδρόμιο Αθηνών.

Όλοι στην κινητοποίηση του Επιχειρησιακού Σωματείου την Πέμπτη 14 Μαΐου στις 3μμ στο αεροδρόμιο Αθηνών.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου-Ανατολικής Αττικής, στηρίζει την κινητοποίηση του Σωματείου των εργαζομένων της επιχείρησης ΣΕΛΕΚΤ ΣΕΡΒΙΣ ΠΑΡΤΝΕΡ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε» νομού Αττικής στο αεροδρόμιο Αθηνών την Πέμπτη 14 Μαΐου στις 3μμ για την επαναπρόσληψη εργαζόμενης η οποία πέρα από την άδικη και καταχρηστική της απόλυση δέχτηκε και την επίθεση
της Προσωπάρχη ώστε να παραδώσει την κάρτα εργασίας της.

Απαιτούμε να παρθεί πίσω η απόλυση της συναδέλφισσας και να σταματήσει η επίθεση της εργοδοσίας που με μπροστάρη την συγκεκριμένη Προσωπάρχη έφτασε στο σημείο να κάνει καταγγελία ενάντια σε μέλη του Επιχειρησιακού Σωματείου γιατί υπερασπίστηκαν το δικαίωμα στην εργασία της απολυμένης εργαζόμενης.

Τους προειδοποιούμε οτι θα βρούνε μπροστά τους το οργανωμένο ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα όλης της περιοχής και καλούμε όλα τα σωματεία να στηρίξουν την κινητοποίηση του Επιχειρησιακού Σωματείου των εργαζομένων με ανακοινώσεις καταγγελίας της απόλυσης της συναδέλφισσας και με την φυσική τους παρουσία την ημέρα της κινητοποίησης στο αεροδρόμιο

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...