Εργατικό Κέντρο Λαυρίου – Αν. Αττικής : Παρέμβαση πραγματοποιήθηκε στον Σκλαβενίτη στην Ανάβυσσο

Δημοσιεύτηκε στις

 

Παρέμβαση πραγματοποιήθηκε νωρίς σήμερα το πρωί στον Σκλαβενίτη στην Ανάβυσσο από το Ερ. Κεν. Λαυ. Α. Α. Και το σωματείο εμπορουπαλληλων Λαυρεωτικής μετά από κρούσμα που διαπιστώθηκε εχθές. Αποδεικνύεται ότι η κυβέρνηση και η εργοδοσία σκοτώνουν για τα κέρδη. Αδιαφορούν για την ζωή των εργαζομένων. Τα μέτρα που πάρθηκαν στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι υποτυπωδη. Οι συνάδελφοι που εργάζονταν μαζί με τον συνάδελφό-ασθενή  στην αποθήκη, στην ίδια βάρδια συνεχίζουν να εργάζονται κανονικά, ενώ η απολύμανση ήταν για τα μάτια. Θα συνεχιστούν οι καταγγελίες και οι παρεμβάσεις από τα συνδικάτα για να προστατευθεί η υγεία του λαού. 

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...

Εργατικό Κέντρο Πάτρας: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη στις επιχειρήσεις της ΒΙ.ΠΕ Πατρών

24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΝΑ ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ...