Εργατικό Κέντρο Λαυρίου Αν. Αττικής : Διαμαρτυρία στην επιχείρηση ΣΕΛΕΚΤ ΣΕΡΒΙΣ στο αεροδρόμιο για την ανάκληση απόλυσης

Δημοσιεύτηκε στις

Σε παράσταση διαμαρτυρίας προχώρησαν σήμερα το πρωί εκλεγμένοι συνδικαλιστές από τα Σωματεία της δύναμης του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου-Ανατολικής Αττικής καθώς και από το Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού και Ξενοδοχείων Νομού Αττικής στην επιχείρηση  «ΣΕΛΕΚΤ ΣΕΡΒΙΣ ΠΑΡΤΝΕΡ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΛΛΑΣ Α. Ε»  στο χώρο του αεροδρομίου ΕΛ. Βενιζέλος απαιτώντας την άμεση ανάκληση της απόλυσης συναδέλφου μέλους του επιχειρησιακού Σωματείου.

Στην παράσταση που πήραν μέρος και εργαζόμενοι της επιχείρησης έγινε ενημέρωση όλων των εργαζομένων για την απόλυση του συναδέλφου τους και στάλθηκε το μήνυμα ότι σε περίπτωση που δεν ανακληθεί η απόλυση το επόμενο διάστημα θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις  με μεγαλύτερη ένταση αλλά  και με άλλες μορφές πάλης. Να σημειωθεί ότι η εργοδοσία, μέχρι τώρα,  δεν δέχεται να συνομιλήσει ούτε με τους εκπροσώπους του επιχειρησιακού Σωματείου ούτε και με τους εκπροσώπους του Συνδικάτου Επισιτισμού.   

                                                             Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...