Εργατικό Κέντρο Λάρισας: Για το όργιο καταστολής στην ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ

Δημοσιεύτηκε στις

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας χαιρετίζει τους απεργούς εργάτες στο εργοστάσιο «ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ» και συμπαραστέκεται στον δίκαιο και σκληρό αγώνα που δίνουν εδώ και τόσες μέρες.            

Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση της ΝΔ, που σήμερα το πρωί Τετάρτη 31/08 ξεπέρασε κάθε όριο, αφού από τα χαράματα λειτουργεί ως προσωπικός “μπράβος” της εργοδοσίας, στέλνοντας τα ΜΑΤ και Εισαγγελέα να χτυπήσουν τους εργαζόμενους και να σπάσουν την απεργία στη ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ. Δηλαδή να σπάσουν τον αγώνα των εργαζομένων που διεκδικούν να γυρίσουν στην δουλειά οι 15 απολυμένοι συνάδελφοι τους. Ένα καλοπαιγμένο και επαναλαμβανόμενο έργο που το έχουμε δει να παίζεται σε πολλές χώρους δουλειάς που οι εργάτες απεργούν και αγωνίζονται για μία καλύτερη ζωή. 

Η κυβερνητική πρόκληση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αφού με κυβερνητική εντολή της έχουν διαγραφεί τα χρέη της επιχείρησης σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία!

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Απαιτούμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ η Κυβέρνηση να ανακαλέσει τις δυνάμεις καταστολής και να παρέμβει για την επιστροφή των απολυμένων!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...