Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας: Επιστολή προς Ξενοδοχείο Atlantica GrandMed για επαναπροσλήψεις

Δημοσιεύτηκε στις

Έχει ήδη ξεκινήσει η λειτουργία του ξενοδοχείου σας από 1η Μαΐου, με υψηλό μάλιστα ποσοστό πληρότητας, το οποίο ξεπερνά το οριζόμενο ποσοστό από τον Ν.1346/83, σε συνδυασμό με την Κλαδική Συλλογική Σύμβαση των Ξενοδοχοϋπαλλήλων όλης της χώρας αλλά και τον Ν.1264/82, για την επαναπρόσληψη όλων των εργαζομένων που την έχουν αιτηθεί μέσω του σωματείου τους.

Ιδιαίτερα επισημαίνουμε το θέμα της μη επαναπρόσληψης συνδικαλιστικών στελεχών. Η ενέργειά σας αυτή, καθώς και άλλες ενέργειες που καταγγέλλονται από τους εργαζομένους και τα σωματεία τους κατά την επαναπρόσληψή τους, είναι εξόχως παράνομες και καταχρηστικές.

Για τον λόγο αυτό σάς καλούμε να συμμορφωθείτε άμεσα με την εργατική νομοθεσία και την Κλαδική Συλλογική Σύμβαση των Ξενοδοχοϋπαλλήλων όλης της χώρας, η οποία έχει κηρυχθεί υποχρεωτική

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...