Εργατικό Κέντρο Κεφαλονιάς – Ιθάκης: Συνεδρίασε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

Δημοσιεύτηκε στις

Την Δευτέρα 7/8/2023 συνεδρίασε για πρώτη φορά το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Κεφαλονιάς και Ιθάκης που αναδείχτηκε μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στις 30/7/2023, με μοναδικό θέμα τον καταμερισμό των θέσεών του.

Από τις προτάσεις που κατατέθηκαν και τη μυστική ψηφοφορία που ακολούθησε, προέκυψε η νέα σύνθεσή του ως εξής:

Πρόεδρος: Καμπίτσης Σπυρίδων

Γενικός Γραμματέας: Ζιάννη Αφροδίτη

Αντιπρόεδρος: Κωνσταντοπούλου Αγγελική

Ταμίας: Αλιβιζάτου Μαρία

Έφορος: Δαναλάτος Γεράσιμος

Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας: Δεμισαρλής Θωμάς

Γραμματέας Δημοσίων Σχέσεων: Παλουμπής Δημήτριος

Μέλος Α΄: Μποφυλάτος Πέτρος

Μέλος Β΄: Γρηγοροπούλου Αικατερίνη

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...