Εργατικό Κέντρο Εύβοιας: Καταδικάζει τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας

Δημοσιεύτηκε στις

Το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με θύμα νοσηλεύτρια του Νοσοκομείου Χαλκίδας η οποία κακοποιήθηκε βάναυσα από τον σύζυγό της, επίσης νοσηλευτή και πρώην –μετά την αυτονόητη διαγραφή του από το Σωματείο- συνδικαλιστή.

Τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές όχι μόνο δεν έχουν καμία σχέση αλλά έρχονται σε πλήρη σύγκρουση με τις αξίες και τα ιδανικά του οργανωμένου εργατικού κινήματος το οποίο παλεύει για την ισοτιμία και χειραφέτηση των γυναικών, για την κατάργηση κάθε είδους βίας και καταπίεσης εις βάρος τους.

Τα Συνδικάτα, οι εργαζόμενοι και όλος ο λαός οφείλουμε να παλέψουμε ενάντια στις αιτίες που γεννούν την ενδοοικογενειακή βία, να υψώσουμε τείχος προστασίας των θυμάτων διεκδικώντας να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα στήριξής τους με ευθύνη του κράτους.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...