Εργατικό Κέντρο Αγρινίου : Για συμβολική κινητοποίηση στο Ιπποκράτειο Ίδρυμα

Δημοσιεύτηκε στις

Πραγματοποιήθηκε, σήμερα 23/3/2021,  συμβολική κινητοποίηση με πρωτοβουλία  του Ε.Κ.Α. στο Ιπποκράτειο Ίδρυμα Αγρινίου , αναδεικνύοντας  για μια ακόμα φορά  τα προβλήματα  που υπάρχουν  στο χώρο της υγείας και ιδιαίτερα  στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

Στη συγκέντρωση συμμετείχαν εκπρόσωποι εργατικών σωματείων , μελών του Ε.Κ.Α., και άλλων φορέων. Μίλησε ο Πρόεδρος  του Ε.Κ.Α. Κατσιγιάννης Μιχάλης  που αναφέρθηκε  στην κατάσταση που επικρατεί,  με την πανδημία  να είναι σε έξαρση και την κυβέρνηση  να αδιαφορεί  και να μην παίρνει  μέτρα ουσιαστικά  για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Το Ε.Κ.Α.  κλιμακώνει τον αγώνα του  καλώντας τους εργαζόμενους , άνεργους , συνταξιούχους , τη νεολαία   και φορείς της πόλης  σε συλλαλητήριο  την Παρασκευή 26 Μάρτη  και ώρα 6:30 μ.μ.  στην κεντρική πλατεία στο Αγρίνιο, διεκδικώντας  άμεσα μέτρα για την υγεία ,  μέτρα προστασίας  των δικαιωμάτων μας.

Να δώσουμε δυναμική απάντηση στον κρατικό  αυταρχισμό και την καταστολή.

Με την οργάνωση  του αγώνα μας και την κοινή μας δράση  μπορούμε να βάλουμε φραγμό στα σχέδιά τους  και να διεκδικήσουμε  τα δίκαια αιτήματά μας.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...