Εργατικό Κέντρο Αγρινίου: Απεργία στο εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ στην Αλευράδα Αμφιλοχίας

Δημοσιεύτηκε στις

24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΣΤΗΝ ΑΕΥΡΑΔΑ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

24ωρη απεργία σήμερα στο εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ στην Αλευράδα Αμφιλοχίας εκεί όπου σκοτώθηκε εν ώρα εργασίας εργαζόμενος χειριστής, όταν καταπλακώθηκε από μηχάνημα έργου. Η συμμετοχή στην απεργία είναι καθολική.

Στο χώρο του εργοταξίου βρίσκονται από το πρωί δυνάμεις του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου που κήρυξε την απεργία και της Ένωσης Οικοδομών για να παρθούν μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.

Ταυτόχρονα διεκδικούμε:

-Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την στελέχωση των υπηρεσιών του ΣΕΠΕ.

-Να επανασυσταθούν και να επαναλειτουργήσουν οι μικτές επιτροπές ελέγχου με την συμμετοχή των συνδικάτων.

-Να γίνονται εντατικοί έλεγχοι.

– Να διαλευκανθούν τα εργοδοτικά εγκλήματα και να αποδοθούν οι ευθύνες σ’ αυτούς που τις έχουν.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...