Εργατικό Κέντρο Αγρινίου : 26 Μάρτη συλλαλητήριο στις 6.30μ.μ. στην κεντρική πλατεία

Δημοσιεύτηκε στις

Το Ε.Κ.Α. καλεί  τους εργαζόμενους, τους άνεργους , τους συνταξιούχους, τη νεολαία και τους φορείς της περιοχής στην συμβολική κινητοποίηση στο Ιπποκράτειο Ίδρυμα Αγρινίου την Τρίτη  23 Μάρτη και ώρα 11:00 π.μ. και  στο Συλλαλητήριο  την Παρασκευή 26 Μάρτη  και ώρα 6: 30 μ.μ.  στην κεντρική πλατεία στο Αγρίνιο.

 ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Επίταξη ΤΩΡΑ του ιδιωτικού τομέα υγείας, με ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ τις κλίνες ΜΕΘ, χωρίς αποζημίωση των κλινικαρχών.
  • Κεντρικός καταμερισμός και αξιοποίηση του συνόλου των δομών υγείας της χώρας ώστε να μην μετατραπεί το σύστημα δημόσιας υγείας της χώρας σε σύστημα μιας νόσου.
  • Μέτρα Υγείας και Ασφάλειας για τους εργαζόμενους σε δημόσια και ιδιωτική υγεία.
  • Μαζικές προσλήψεις όλου του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού για την αποφασιστική ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας.

Η οργή και η αγανάκτηση   να γίνουν οργανωμένος αγώνας .

Η πάλη για την υγεία  και τα δικαιώματα του λαού αφορά όλους .

Δίνουμε δυναμική απάντηση  στην αστυνομοκρατία , τον κρατικό αυταρχισμό και την καταστολή.

Με την κοινή δράση και τον αγώνα μας  μπορούμε  να βάλουμε φραγμό στα σχέδιά τους και να διεκδικήσουμε  τα δίκαια αιτήματά μας.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...