Επιστολή ΔΑΣ ΟΑΣΑ : Προς την Διεύθυνση Ηλεκτροκίνητων οχημάτων για κρούσμα σε συνάδελφο

Δημοσιεύτηκε στις

Προς τη διεύθυνση Ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Πληροφορηθήκαμε ότι συνάδελφος που εργάζεται ως ελιγμοδηγός στο Α/Σ του Ρούφ, βρέθηκε θετικός στον covid19. Όπως γνωρίζετε κάθε εργαζόμενος σε αυτή τη θέση μετακινεί τουλάχιστον 15 οχήματα στη βάρδια του.

Απαιτούμε ως παράταξη να μας ενημερώσετε, αν και πως εφαρμόστηκε το υγειονομικό πρωτόκολλο και η ιχνηλάτηση των επαφών του συναδέλφου και τι μέτρα λάβατε για την προστασία του προσωπικού.

Απαιτούμε τεστ για όλους τους εργαζόμενους που εργάζονται στα Α/Σ Ρούφ και Αττικής άμεσα ώστε να προλάβουμε τη διασπορά του ιού στους συναδέλφους και τις οικογένειές τους.

Περιμένουμε την απάντησή σας και τις ενέργειές σας

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...