Ένωση Τεχνικών Ομίλου ΔΕΗ – ΚΗΕ παράρτημα Σάμου – Ικαρίας : 27 Αυγούστου συλλαλητήριο στη Σάμο για την Υγεία 7.30 μ.μ. στο δημοτικό γήπεδο Καρλοβάσου

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι,

  Το ζήτημα της δημόσιας Υγείας στα νησιά μας, δεν είναι θέμα που «αφορά κάποιον άλλον». Αφορά τις ζωές τις δικές μας και των παιδιών μας. Δεν μπορούμε να μένουμε άλλο θεατές απέναντι σε αυτούς που εκθέτουν καθημερινά την υγεία μας σε κίνδυνο. Δεν ανεχόμαστε άλλο αυτή την τραγική κατάσταση. Δεν θέλουμε να είμαστε τα επόμενα θύματα.

 Συμμετέχουμε μαζικά μαζί με τις οικογένειές μας στο συλλαλητήριο που διοργανώνουν από  κοινού το Εργατικό Κέντρο Σάμου με τον Σύλλογο Εργαζομένων Νοσοκομείου Σάμου και

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Να σταματήσει η εγκληματική πολιτική στην υγεία.
  • Να γίνουν μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις μονάδες Υγείας του νομού μας, με άμεση προτεραιότητα παιδιάτρων.
  • Άμεση στελέχωση με μόνιμο προσωπικό του ΕΚΑΒ και του Κέντρου Υγείας Καρλοβάσου με πληρώματα ασθενοφόρων
  • Να εξοπλιστεί το νοσοκομείο και όλες οι μονάδες με την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή καλύπτοντας πλήρως όλες τις σύγχρονες εξετάσεις και ανάγκες μας.

 

Τ.Δ.Ε ΣΑΜΟΥ – ΙΚΑΡΙΑΣ

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργατ/λων Τηλεπικοινωνιών – Πληροφορικής Αττικής: Όλοι 24 Ιούνη στην κινητοποίηση έξω από τα γραφεία του ΣΕΒ

Όλες και όλοι την Τετάρτη 24/06 στην κινητοποίηση του ΣΕΤΗΠ έξω από τα γραφεία...

Ένωση Λογιστών Ελεγκτών Περιφ. Αττικής: Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα

Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα από το...

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...