Ένωση Ιδιωτ. Υπαλλήλων Ξάνθης : Συμπαράσταση στον αγώνα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ

Δημοσιεύτηκε στις

Εκφράζουμε τη συμπαράσταση μας στον διετή πλέον αγώνα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ για το δικαίωμά τους στην εργασία.

Η στάση της κυβέρνησης που ανακοίνωσε πως θα απολύσει όλους τους εργαζόμενους μέσα στο Φεβρουάριο για να παραδοθεί στους ιδιώτες, δείχνει ακριβώς ότι το ίδιο το κράτος πάει πλάι στα κέρδη των επιχειρηματιών και σε περίοδο πανδημίας, ακρίβειας στα είδη πρώτης ανάγκης, απολύει εργαζόμενους.

Άλλωστε γι’ αυτό τα τελευταία χρόνια υπήρχε τόση πρεμούρα να περάσουν όλοι αυτοί οι αντεργατικοί νόμοι, με μειώσεις μισθών, τσακίσματος της ασφάλισης, ελαστικότητας των ωραρίων κ.α.

Οι απολύσεις είτε τις κάνει απευθείας το κράτος, είτε οι ιδιώτες- ακόμα και η τρομοκρατία και ο εκφοβισμός μέσω της απόλυσης θα πρέπει να βρίσκει τοίχο τους αγώνες των εργαζόμενων.

Μόνο έτσι μπορεί να σπάσει ο φόβος, μόνο έτσι κερδίζεται η ζωή.

Έτσι θα κερδίσει και ο αγώνας τον εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...

Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας: Νέο εργατικό ατύχημα στο έργο του Νοσοκομείου Αττικόν

Νέο εργατικό «ατύχημα» στο έργο του Νοσοκομείου «Αττικόν» – Έκλεισε το εργοτάξιο μετά από...