Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ : Κάλεσμα στο συλλαλητήριο 26 Φλεβάρη στο Σύνταγμα

Δημοσιεύτηκε στις

Η ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΛΠΑΠ, καλεί όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν μαζικά στο συλλαλητήριο που διοργανώνουν ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ και ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ το ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ και ΩΡΑ 12.00 στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

Την ώρα που η ακρίβεια μαστίζει το σύνολο της Κοινωνίας και η πανδημία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, το σύνθημα των εργαζομένων είναι:

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ που να ανταποκρίνονται στην σκληρή οικονομική πραγματικότητα

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ όλων των εργαζομένων.

ΜΟΝΙΜΑ ΜΕΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ σε όλους τους χώρους εργασίας.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ !!!!

Σας καλούμε σε ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στα ΧΑΥΤΕΙΑ στις 10.30, προκειμένου να αναχωρήσουμε όλοι μαζί για ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

Περισσότερα

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ: Οι συνθήκες στο λιμάνι της Ραφήνας θέτουν σε κίνδυνο ναυτεργάτες και επιβάτες στα πλοία της γραμμής

Στο πλαίσιο των περιοδειών που πραγματοποιούν τα σωματεία μας ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ στα πλοία...

Σωματείο Εργαζομένων ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα Αττικής: Όλοι στη γενική συνέλευση 29 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 29/06/26 Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι Το ΔΣ του Σωματείου χαιρετίζει την...