Ενιαία Συνδικαλιστική Αγωνιστική Κίνηση – Εργατικό Κέντρο Ξάνθης : Για προκήρυξη απεργίας στις 24 Σεπτέμβρη για τους εργαζόμενους της E Food

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι, με αφορμή την απόφαση της εργοδότριας εταιρίας E-FOOD να κάνει εφαρμογή του νομοσχεδίου – εκτρώματος της ΝΔ, εκβιάζοντας τους συναδέλφους στην διανομή βάζοντας τους εκβιαστικά να επιλέξουν ανάμεσα στο δίλημμα άνεργοι ή συνεργάτες, ανοίγοντας τον δρόμο ώστε ν’ απασχολεί τους εργαζόμενους με συμβάσεις ανεξαρτήτων υπηρεσιών – έργου, απαλλάσσοντάς την από σειρά εργασιακών δικαιωμάτων, πραγματοποιήθηκαν σήμερα κινητοποιήσεις των εργαζομένων της E-FOOD, σε πολλές πόλεις της Ελλάδας στέλνοντας μήνυμα απειθαρχίας και σύγκρουσης σε όσους νομίζουν ότι τελείωσαν με τα εργατικά δικαιώματα.

Στα πλαίσια της αλληλεγγύης αλλά και της έμπρακτης στήριξης, από την πλευρά του Εργατικού Κέντρου Ξάνθης στους συναδέλφους, καλούμε με άμεση συνεδρίαση του ΔΣ για να πάρει απόφαση για απεργιακή κινητοποίηση για τους εργαζόμενους της E-FOOD στην Ξάνθη, για την Παρασκευή 24 Σεπτέμβρη. Ανάλογες απεργιακές αποφάσεις έχουν παρθεί  και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Ο νόμος έκτρωμα θα μείνει στα χαρτιά     

Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους της EFOOD

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...